Thursday, August 19, 2010

午睡


*攝於田代島

4 comments:

  1. 你映嘅相真係好靚,可惜係呢個blog比comment唔似yahoo咁。不過我相信一樣有好多人每日都上黎睇相(好似我咁^.^)。你要繼續映呀!!

    ReplyDelete
  2. 其實如果唔係yahoo太多spammers, 我真係唔係太想轉過黎, 因為我都知咁樣做會令到大家好唔方便.

    好多謝你俾我既鼓勵^^

    ReplyDelete
  3. 係呀,我都係比較鐘意以前你 YAHOO 多D,睇到好多好有創意嘅回應,我到依家久唔久都去重溫吓架。 多謝你比左一個舒緩XX嘅空間我呀 =^,^=

    ReplyDelete
  4. 謝謝你既支持^^

    ReplyDelete