Sunday, January 09, 2011

每日一貓 iPhone App


小弟第一次寫app, 內容簡單, 亦有好多地方都未能盡善盡美. 大家如果有興趣, 請download黎試下, 然後俾d意見同提議小弟, 希望可以响下一個version有所改進. app係free既. 希望大家會喜歡. 謝謝大家 :)

A Cat A Day iPhone App is now available on iTunes App Store! It's FREE. Please download and give it a try. Your comments and suggestions are always welcome :)

http://itunes.apple.com/app/a-cat-a-day-january-2011/id410005173?mt=8

6 comments:

  1. Anonymous11:18 PM

    hi~你好!我剛download了你 iphone的 a cat a day的app,每張相都拍得很美,很有生活感,想請問你會否繼每個月都會有呢? 如果有就實在太好了!期待你的update!^^

    ReplyDelete
  2. 謝謝你欣賞^^ 是的, 我打算每個月會出一個update, 希望下一個月仍然會得到你的支持^^

    ReplyDelete
  3. download 左啦! yeah!!

    ReplyDelete
  4. thank you so much maru^^

    ReplyDelete
  5. 我比左你個app啲相比我的朋友們睇。佢地讚啲相好靚。亦即刻download了。 :)

    ReplyDelete
  6. 感謝感謝! 亦請你代我多謝你既朋友們^^

    ReplyDelete